Monday, September 9, 2013

Նապոլեոն Բոնապարտի կտակը

1Ես մահանում եմ պապական և հռոմեական կրոնում որի մեջ եմ ծնվել ավելի քան հիսուն տարի առաջ 2 ես ցանկանում եմ որ իմ մոխիրը հանգչի սենայի ափերին իմ կողմից շատ սիրված Ֆրանսիայի ժողովրդի մոտ 3 ես միշտ հպարտացել եմ իմ կնոջով մինչև կյանքիս վերջին վակյանները պահպանելով ամենանուրբ զգացմունքները ես նրան խնդրում եմ որ նա պաշտպանի իմ որդու մանկությունը շրջապատող հանցագործություններից 4 ես խորհուրդ եմ տալիս իմ որդուն երբեք չմոռանա այն փաստը որ նա ֆրանսիական արքայազն է երբեք չպատերազմի իր ժողովրդի դեմ կամ վնասի այն ցանկացած այլ ճանապարհով :նա պետք է ընդունի իմ կարգախոսը (ամեն ինչ ֆրանսիական ժողովրդի համար) 5. Ես մահանում եմ վաղաժամ սպանվելով անգլիական օլիգարխիաի կողմից անգլիական ժողովուրդը վրեժխնդիր կլինի ինձ համար թարգմանված էhttp://www.museum.ru/1812/library/Napoleon1/index.html

No comments:

Post a Comment